دانلود نسخه فشرده بازی Splinter Cell Chaos Theory

مطالب محبوب

دانلود نسخه فشرده بازی Splinter Cell Chaos Theory

دانلود نسخه فشرده بازی Splinter Cell Chaos Theory

داستانهاي تام کلنسي اخت مثال زدني اي را با ubisoft دارد که داستانهاي آن حالا ميبايست آغاز کننده سومين دوره از اعمال جاسوسي و سري Splinter Cell 3 با هنرمندي شخصيت بي نظيري همچون سام فيشر باشد. سام فيشر يک مقام بلند پايه ي سري بود که در موقعيتهاي خطرناک و حساس دولت امريکا، براي به اتمام رساندن و نفوذ در کارهاي کثيف جنايتکاران و توطئه چينان مورد استفاده قرار ميگرفت. او از جاسوسان زبده Third Echelon بود که با عنوان زير مجموعه سازمان NSA کار ميکند و كه به نوعي جايگاه جاسوسان و هکران زبده ميباشد. داستان اين دوره با آمريکا ، چين ، ژاپن ، کره شمالي و کره جنوبي پيوند داده  ميشود.

برخي شخصيتهاي بازي
SAM FISHER+ :هميشه ساکت و تماشاگر است.اکنون جاسوسي جزئي از غريزه او شده و تا به حال زخمها و صدمات زيادي را ديده . سازمان اعتقاد دارد فقط سام فيشر از پس کارها و عمليات هاي آن بر مي آيد . او در شماره سوم پيرتر و البته زيرکتر شده و اصطلاحا به هيچ وجه مغرور نيست.
COLONEL+ : اين شخصيت يکي از روساي بخش ماموريتهاي Third Echelon و يکي از هوشمندان و باهوشان سازمان است. او در جنگ حمله طوفان صحرايي شرکت داشته و چند عمليات مخفيانه   را انجام داده .او در امريکا و در شهر واشنگتن زندگي ميکند و هميشه با سام ارتباط بيسيمي دارد.
ANNA +: زبده و زيرکترين فرد در امور رايانه و قطعات الکترونيکي است . او در بدست آوردن تکنولوژي جديد جاسوسي خبره است و اصليتش ايرلندي است و فردي متخصص در برنامه نويسي و اصطلاحآ هک به شمار مي آيد.
WILLIAM +: متخصص در امور اسلحه و فناوري ميباشد . او هوش بالا و هميشه از بهترين افراد سازمان در اين زمينه به شمار ميرود . پدر و مادرش آمريکاييست و پدرش اهل کاليفرنياست.
در قسمت تك نفره چه مي گذرد !
Splinter cell : chaos theory در بخش SINGLE PLAYER خيلي خوب موفق بود و توانست با سرلوحه قراردادن SPLINTER CELL 2  در کار خود و پيشرفت دادن به مراحل و وسيع کردن آن و ارتقاء گرافيک و حرکات تازه و ديدني ما را متعجب ساخت . اين قسمت از بازي شامل ده مرحله بود که همه وسيع و زيبا بودند. هر کدام از مراحل داراي چندين راه براي به پايان رساندن بازي بودند که UBISOFT هدف خود را از اين کار وسوسه كردن گيمرها براي اينکه دوباره بازي را امتحان کنند ، بود.
لذت بازي چند نفره !
اين بخش با اينکه در شماره دوم قدرت گرفت باعث شد تمجيدهاي زيادي از UBISOFT  شود . اين قسمت در  CHAOS THEORY کاملتر شده و بخشهاي VERSUS MODE و همچنين CO-OP نيز بعلاوه چندين تغييرات در STORY MODE را در خود ميبيند . بازي در قسمت MULTIPLAYER و در زير مجموعه OFFLINE PLAYERS را مي توان  از يك نفره  تا دو نفره بازي کرد . در سيستم لينک دو نفره تا چهار نفره  و در قسمت چند نفره آنلاين  از يک نفره تا 4 نفره خواهد بود .

سیستم پیشنهادی:

Pentium 4 2.2GHz or Athlon Prosessor
512MB RAM
128MB ATi Radeon 8500 or nVidia GeForce 3 Class Video Card
4GB Hard Disk Space
DirectX 9.0c
.......

پسورد فایل:WWW.DL97.TK

DOWNLOAD


دانلود نسخه فشرده بازی Splinter Cell Chaos Theory , دانلود بازی Splinter Cell Chaos Theory , دانلود Splinter Cell Chaos Theory , بازی Splinter Cell Chaos Theory , دانلود رایگان بازی Splinter Cell Chaos Theory , دانلود رایگان Splinter Cell Chaos Theory , بازی رایگان Splinter Cell Chaos Theory , دانلود نسخه فشرده بازی اسپلینتر سل , دانلود بازی اسپلینتر سل , دانلود اسپلینتر سل , بازی اسپلینتر سل , نسخه فشرده , نسخه کامپوتر , نسخه رایگان , دانلود بازی , دانلود رایگان بازی , دانلود , دانلود بازی رایگان , دانلود بازی اکشن , بازی اکشن , بازی رایگان ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر براي اين مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات
?
?
برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها

تمامي حقوق مطالب و آهنگ ها و قالب براي دانلود97 محفوظ است و هرگونه کپي برداري بدون ذکر منبع ممنوع مي باشد.